مرا آن دل که بر دریا زنم نیست

نظرات 8 + ارسال نظر
afshinpars7 شنبه 15 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:40 ب.ظ http://afshinpars7.blogsky.com

درود بر تو.آفرین بر انتخابت از نیما. زنده باشی...

غریبه پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 07:22 ق.ظ

سلام
قبل از هر چیز بگذارید یه اقرار صادقانه بکنم : راستش من چند روز بعد از اینکه آپدیت کردید ٬ متوجه پست جدیدتون شدم اما ترسیدم کامنت بگذارم . با خودم گفتم حالا بگذار دیگران نظرشون رو بگن بعد نوبت به تو هم خواهد رسید ...
فکر کنم به اندازه کافی صبر کرده باشم . نمیدونم کسی نظری نداده و یا شما نظر کسی رو تایید نکردی (!) بهر حال من اومدم تا با رشادت هر چه تمام تر مخالفتم رو اعلام کنم .
البته هر چند که تجربه های قبلم در مورد کامنت گذاشتن در اینجا ٬ آنچنان موفقیت آمیز نبوده اما غریبه تنها رفیق خوشی ها نیست و مطمئن باشید که یاران قدیمیش رو هیچ وقت فراموش نمیکنه و تنهاشون نمیگذاره . مگر اینکه بدونه این کار موجب ناراحتی طرف مقابلش میشه ٬ چرا که به شدت سعی میکنم که از سربار بودن و ... دوری کنم .
به نظر من اگه همه برای دل خوش کردن شما بیان و شما رو تایید کنن که ما هم بریدیم و انقریب است که در این دریای ظلمانی عالم غرق شیم ٬ نه شما پیشرفتی میکنی و نه اونها زحمت چندانی کشیدند (!) برای همین حقیر نظر شخصی خودم رو میگم .
ببین ٬ هر کسی تو زندگیش مشکلات خودش رو داره و تصمیم میگیره که چطوری با مشکلاتش مواجه بشه . یکی مقابله میکنه یکی تسلیم محض میشه ٬ یکی در برابر همه چی می جنگه ٬ یکی سعی در نادیده گرفتن داره و ... ولی من سعی میکنم که از روش ترکیبی استفاده کنم . یعنی : تسلیم باشم اما نه تسلیم مشکل ٬ بلکه تسلیم مشیت الهی . بجنگم اما نه با همه چی ٬ فقط با چیزهایی که قدرت تغییرش رو دارم . فراموش کنم اون چیزهایی رو که به داد داشتنشون موجب آزارم میشه و در نهایت ...
چرخ برهم زنم ار غیر مرادم گردد
من نه آنم که زبونی کشم از چرخ ِ فلک
یا حق

غریبه دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:28 ق.ظ

سلام
هر چند که شما ٬ ما رو فراموش کردی اما غریبه یاران قدیمیش رو هیچ وقت فراموش نمیکنه !
*** عیدتون مبارک ***
یا حق

غریبه شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:52 ب.ظ http://myonlyseat.blogsky.com/

سلام بانو
نمیدونم که چرا نمیتونم مثل شما ، اون روزهای خوب رو فراموش کنم ... اون روزهایی که با بچه ها کنار هم جمع میشدیم و روی نیمکت کوچیک تنهائی ، با هم معنی "ما" بودن رو درک می کردیم . نمیدونم که شما چی کار کردی که تونستی به این سرعت همه چی رو فراموش کنی ؛ غریبه رو ، نیمکتش رو ، دوستات رو و ...
با این حال میدونم که هنوز ذوق و قریحه ای در وجودت شعله وره . هر چند که چیزی بروز نمیدی ، اما وجودش رو حس میکنم .
دوست دارم بدونی که غریبه مثل گذشته منتظر نظرات توست . هر چند که میدونم نیمکتم ارزش نظرات شما رو نداره ، اما دوست دارم که بیای و حرفهام رو بخونی ... اگه میخوای من رو از خوندن درد و دلهات محروم بگذاری حرفی نیست ، لااقل خودت رو از ذوق کامنت گذاشتن محروم نکن ، بزرگوار .

*نیکمت تنهائی من ... آپدیت شد*
یا حق

ماهی گیر یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:24 ق.ظ http://hasmrkbmkmd.blogfa.com

ماهى دوست دارى؟ مى‌خرى؟ مى‌خورى؟ خودت بیا هر کار خواستى بکن!

حسین چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:27 ق.ظ http://www.eskan.blogsky.com

مرا که با تو شادم پریشان مکن
بیا و سیل اشکم به دامان مکن
بیا به زخم عاشقان مرهم
دل مرا یکدم ز غم رها کن


..................................................................
نمی توانم سخن نگویم
اگر بپر سد کسی ز حالم
فلک به سنگ کینه ها
شکسته قامت مرا
مگرچه کرده ام خدایا؟
شکسته سر شکسته پا
زیار اشنا جدا
کنون کجا روم خدایا؟

.........................................................


سلام .خوبی
شبت ستاره بارون .
لظت بردم.شاید روزی منم صندوقچه دلم رو باز کنم . امیدوارم بهشه داخلشو .................

از وبلاگ من دیدن کن و البته نظر یادت نره.من خیلی دوست دارم که با هم تبادل لینک کنیم.نظرت چیه؟منتظر جوابت هستم.

بای تا های

آرش خراط سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:28 ب.ظ http://sandrock.persianblog.com

مصرع پیشنهادی اینجانب برای تمام شدن شعر شما:
تمشکم من تمشکم من تمشکم

با تشکر

TopStar چهارشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:24 ب.ظ http://www.topstar.ir

سلام
وبلاگت خیلی جالب بود امیدوارم همیشه موفق باشی
به ما هم سر بزن
www.topstar.ir
http://topstarir.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد